Sklep komputerowy SERVECOM.pl – sprzęt nowy i poleasingowy

Infolinia:
34 390 66 98
801 999 099

FAQ - odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania

Jak mogę sprawdzić swój status zamówienia?

Jeśli status zamówienia ulegnie zmianie powiadomimy Cię o tym za pośrednictwem poczty elektronicznej. Dodatkowo status swoich zamówień możesz sprawdzić logując się na naszej stronie w panelu klienta w zakładce zamówienia.

Jeśli Twoja paczka została już wysłana:

  • kurier DHL - możesz ją śledzić TUTAJ
  • Paczkomat InPost - możesz sprawdzić jej status TUTAJ

Jaki jest czas realizacji zamówienia?

Większość zamówień realizujemy w ciągu od 48 do 72h w dni robocze, w uzasadnionych przypadkach wysyłka może się wydłużyć w takim przypadku przekazujemy informację mailowo lub telefonicznie o terminie wysyłki.

Jak mogę zmodyfikować swój sprzęt?

Oferujemy możliwość dowolnej konfiguracji laptopa lub komputera, obejmującą wymianę dysku na większy bądź na szybszy SSD, zwiększenie ilości pamięci RAM czy zmianę licencji na Windows 10 Home lub Professional.

Część produktów w naszym sklepie znajdziesz w kilku gotowych konfiguracjach do wyboru (tych produktów nie można już modyfikować), jeśli jednak żadna z nich nie jest dla Ciebie odpowiednia, możesz sam wybrać dysk, pamięć i licencję spośród dostępnych wariantów. W tym celu wybierz produkt w podstawowej (najniższej) konfiguracji, oznaczony niebieską flagą "warianty", a następnie przed dodaniem produktu do koszyka, w dostępnych opcjach produktu wybierz z listy warianty, które Ci odpowiadają.

Gdzie wpisać kod rabatowy (Voucher)?

Jeśli otrzymałeś Voucher na zakupy w naszym sklepie internetowym w postaci kodu, możesz go wpisać w swoim koszyku. Pole do wpisania kodu rabatowego znajduje się pod listą produktów, które masz w koszyku. Po zatwierdzeniu kodu system sam przeliczy cenę produktów.

Jak mogę przedłużyć gwarancję na swój sprzęt?

We współpracy z ERGO Hestia proponujemy 3-letnią gwarancję na bardzo korzystnych warunkach.
Więcej informacji znajdziesz TUTAJ

Jeśli chcesz przedłużyć gwarancję na swój sprzęt (możliwość wykupienia gwarancji do 60 dni od zakupu) skontaktuj się z naszym doradcą:


Michał

Sprzedaż wysyłkowa
tel. 698137010
esklep@servecom.pl

 

Gdzie mogę zgłosić awarię zakupionego sprzętu?

Zgłoszeń Gwarancyjnych dokonujemy poprzez dokonanie rejestracji na stronie www.rma.servecom.pl i uzupełnieniu wymaganych informacji. Jeśli zarejestrujesz zgłoszenie w tym serwisie zostanie wygenerowany dla Ciebie list przewozowy do umieszczenia na paczce i przyślemy do Ciebie kuriera po odbiór przesyłki. Będziesz także informowany na bieżąco o postępach reklamacji.

W razie problemów zapoznaj się z Instrukcją prawidłowego zgłoszenia naprawy.

Jeśli masz wątpliwości lub nie wiesz co masz zrobić skontaktuj się z naszym działem obsługi reklamacji:


Piotr

Obsługa zgłoszeń gwarancyjnych
tel. 730000581
reklamacje@servecom.pl

 

Jeśli wykupiłeś dodatkową, 3 letnią gwarancję Ergo Hestia i minął już ponad rok od zakupu sprzętu zgłoś naprawę na stronie www.gwarancje.org

Co mam zrobić gdy towar jest niekompletny lub niezgodny z zamówieniem?

Jeżeli produkty dotarły uszkodzone lub niezgodne z zamówieniem, możesz skorzystać z możliwości reklamacji i formularza, który znajduje się TUTAJ. Jeśli towar jest niekompletny, skontaktuj się z nami, a my doślemy brakującą część zamówienia.
Oczywiście, nie musisz korzystać z naszych formularzy, a skorzystać z innych lub samodzielnie sporządzić stosowne pismo. Masz tutaj pełną dowolność!

Produkty powinny być należycie zabezpieczone na czas transportu i dostarczone na nasz adres:

SERVECOM
ul. Kopernika 2
42-217 Częstochowa

Jak mogę anulować swoje zamówienie?

Jeśli Twoja paczka nie została jeszcze wysłana, możesz skontaktować się z nami, a my anulujemy Twoje zamówienie:


Michał

Sprzedaż wysyłkowa
tel. 732685244
esklep@servecom.pl

Paczka jest uszkodzona, gdzie mogę to zgłosić?

W przypadku dostawy kurierem DHL:

Fakt uszkodzenia przesyłki należy zgłosić w ciągu 7 dni kalendarzowych od daty doręczenia przesyłki poprzez formularz. W odpowiedzi na zgłoszenie, kurier przyjedzie do Ciebie spisać protokół szkody.

Więcej informacji na temat reklamacji DHL TUTAJ

W przypadku wyboru dostawy paczkomaty InPost:

Zgłoszenia reklamacyjnego możesz dokonać TUTAJ

Jak mogę zwrócić towar?

Oświadczenie o odstąpieniu od umowy należy wysłać w terminie 14 dni od dnia odebrania przesyłki. Formularz odstąpienia od umowy znajduje się TUTAJ.*
Od chwili złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz 14 dni na wysłanie produktów, od zakupu których odstąpiłeś.

Produkty powinny być należycie zabezpieczone na czas transportu i dostarczone na nasz adres:
SERVECOM
42-217 Częstochowa
ul. Kopernika 2

*dotyczy konsumentów i nie obowiązuje w przypadku odbioru osobistego

Gdzie mogę zgłosić błąd na fakturze?

W razie jakichkolwiek problemów z fakturą prosimy o kontakt z działem księgowości:


Natalia

Rozliczenia, płatności i faktury
tel. 733533155
ksiegowosc@servecom.pl

 

Jak mogę sprawdzić status mojego zgłoszenia reklamacyjnego?

Status zgłoszenia reklamacyjnego dokonanego poprzez stronę www.rma.servecom.pl można sprawdzić po zalogowaniu się w ww. serwisie. Jeśli zgłoszenie nie zostało zarejestrowane w serwisie, aby sprawdzić jego status należy skontaktować się bezpośrednio z działem obsługi reklamacji:


Piotr

Obsługa zgłoszeń gwarancyjnych
tel. 730000581
reklamacje@servecom.pl

Jak mogę kupić sprzęt na raty?

Oferujemy sprzedaż ratalną poprzez bank Santander (wcześniej Żagiel) poniżej symulator ratalny - należy wpisać cenę wybranego w naszym sklepie towaru oraz wybrać ilość rat i ew. wpłatę własną, w przypadku chęci zakupu ratalnego prosimy o kontakt zarezerwujemy wybrany towar i prześlemy na Twój adres e-mail link do strony na której będą Państwo mogli złożyć wniosek o kredyt.

Gdzie wybrać gratis?

Gratis możesz wybrać na stronie produktu przed dodaniem go do koszyka, gratis jest w tym samym miejscu co wybór konfiguracji laptopa/komputera.

Jak mogę zakupić towar w formie leasingu?

Dla FIRM oferujemy możliwość zakupu towarów dostępnych w naszej ofercie w formie leasingu poprzez Leasing PLUS. Minimum formalności dla firm! Jeśli chcesz zakupić towar w formie leasingu skontaktuj się z naszym doradcą:


Piotr

Doradca Klienta
tel. 531066008
sprzedaz@servecom.pl

 

Czy ceny w sklepie stacjonarnym są takie same jak na stronie?

Cena online obowiązuje wyłącznie przy złożeniu zamówienia w sklepie internetowym. Cena w sklepie stacjonarnym może różnić się od ceny online.

Co to jest Windows 10 w wersji Refurbished?

Jesteśmy oficjalnym Partnerem programu Microsoft Registered Refurbisher dzięki temu dajemy 100% pewności odnośnie legalności oprogramowania.

Kupując komputer poleasingowy w Naszym sklepie oferujemy instalację systemu Windows 10 Home Refurbished PL, jest to w pełni legalny system operacyjny na komputerze.

 

 

 

Nowa licencja dla komputerów zregenerowanych (używanych dłużej niż 6 miesięcy) zakupionych w naszej firmie. W przypadku zakupu licencji Refurbished otrzymasz komputer z zainstalowanym systemem operacyjnym, sterownikami, naklejką licencyjną i dowodem zakupu.

W naszej ofercie znajdą Państwo pełną gamę sprzętu IT od...
Outsourcing IT     Dlaczego outsourcing? obniżenie kosztów zatrudnienia informatyka na stały...
Serwis komputerowy Częstochowa Servecom.pl oferuje Państwu naprawy: komputerów PC oraz...

Nasi partnerzy

Sklep komputerowy SERVECOM.pl oferuje sprzęt IT poleasingowy i nowy: laptopy, komputery PC, monitory, tablety, smartfony, drukarki, serwery. Od tanich urządzeń do domu, biura, czy małej firmy, po zaawansowane rozwiązania dla przedsiębiorstw wraz z pełną obsługą informatyczną. Jesteśmy bezpośrednim importerem używanych laptopów i komputerów z firm leasingowych. W naszym magazynie stale dostępnych jest kilkadziesiąt modeli urządzeń z biznesowych serii takich jak Lenovo ThinkPad, Dell Latitude, HP Probook / Elitebook, Apple Macbook. Posiadamy własny serwis – naprawa komputerów, laptopów, tabletów, smartfonów i sprzętu elektronicznego, włącznie z naprawą płyt głównych, BGA, wymianą kart graficznych w laptopach, wymianą wyświetlaczy i ekranów dotykowych w tabletach i smartfonach. W ramach kompleksowej obsługi informatycznej dla firm świadczymy obsługę serwisową, wsparcie techniczne i konsulting IT. Ponadto oferujemy oprogramowanie sprzedażowo-magazynowe Asseco Wapro oraz kasy fiskalne Posnet, monitoring wizyjny CCTV, systemy alarmowe, centrale telefoniczne, sieci komputerowe z gwarancją do 25 lat. Nasz sklep stacjonarny i siedziba firmy znajduje się na ul. Kopernika 2 w Częstochowie, natomiast usługi informatyczne świadczymy na terenie województwa śląskiego i całego kraju.