Środki trwałe WF-bEST BIZNES
OPIS/SPECYFIKACJA
Środki trwałe WF-bEST dla Windows to nowoczesny system ułatwiający ewidencjonowanie, aktualizację, inwentaryzację środków trwałych, wartości niematerialnych i prawnych oraz pozostałych składników majątku. Program WF-bEST ułatwia zarządzanie majątkiem firmy zarówno przedsiębiorstwom, jak i biurom rachunkowym prowadzącym dla klientów ewidencję środków trwałych. Program dostępny jest również na platformie WAPRO online i rozliczany jako usługa (w modelu SaaS)
Pełna obsługa majątku przedsiębiorstwa
Program WF–bEST przeznaczony jest do prowadzenia ewidencji środków trwałych, wartości niematerialnych i prawnych oraz wyposażenia. Program automatycznie nalicza odpisy amortyzacyjne wg różnych kluczy, z uwzględnieniem takich operacji jak ulepszenie, przeszacowanie, sprzedaż, czy likwidacja. Z wszystkich czynności tworzone są automatycznie noty księgowe na potrzeby systemu finansowo-księgowego.
Nowoczesny system raportowania
Wszystkie analizy, wydruki oraz dokumenty oferowane przez program WF-bEST są wykonane w narzędziu Crystal Reports. Dzięki temu są one czytelne i przejrzyste. System daje użytkownikowi możliwość generowania własnych zestawień, dostosowanych do jego potrzeb, a także poprawiania istniejących.
WF-bEST wyposażony jest w zaawansowane filtry oraz mechanizmy analizy danych pozwalające na uzyskanie wszystkich niezbędnych informacji w oczekiwanym przez użytkownika układzie.
Środki trwałe WF-bEST BIZNES
Możliwa jednoczesna praca wielu użytkowników, obsługa maksymalnie 3 oddziałów.
- Ewidencja środków trwałych (w tym niskocenowych) i wyposażenia, wartości niematerialnych i prawnych oraz inwestycji
- Niezależna amortyzacja bilansowa i podatkowa
- Amortyzacja metodą jednorazową, liniową, degresywną oraz indywidualną (plan ustalany dowolnie przez użytkownika)
- Możliwość ustalenia odpisów miesięcznych/ kwartalnych/rocznych
- Ewidencja wszystkich wykonanych operacji z możliwością ich wycofania
- Generowanie standardowych dokumentów (OT, LT, LC, PT, PK, MT, ZT) oraz ewidencja dokumentów zakupu
- Wyłączenia z amortyzacji – sezonowe, do odwołania lub na dowolny okres
- Przyporządkowanie środków do dowolnych grup, miejsc, stanowisk (centrów) kosztowych, osób odpowiedzialnych
- Elastyczny sposób dekretacji i pełna współpraca z programem WF-FaKir
– ewidencja zmian miejsc użytkowania środka trwałego i osób odpowiedzialnych
– operacje: przyjęcie do użytkowania, amortyzacja, sprzedaż, likwidacja, częściowa sprzedaż i częściowa likwidacja (także o wybrany składnik), ulepszenie (w tym o wprowadzany składnik), przeszacowanie, nieodpłatne przekazanie, zmiana miejsca użytkowania, zmiana osoby odpowiedzialnej, korekta amortyzacji i korekta planu - Mechanizmy filtrowania i analizy danych, tworzenia różnorodnych raportów i zestawień, z możliwością przeglądana na ekranie i drukowania
- Obsługa czytnika kodów kreskowych
- Tworzenie inwentaryzacji
RATY/LEASING
Zakupy na raty
Oferujemy sprzedaż ratalną poprzez bank Santander. Poniżej symulator ratalny - należy wpisać cenę wybranego w naszym sklepie towaru oraz wybrać ilość rat i ewentualną wpłatę własną. W przypadku chęci zakupu ratalnego prosimy o kontakt, zarezerwujemy wybrany towar i prześlemy na Twój adres e-mail link do strony, na której będą Państwo mogli złożyć wniosek o kredyt.
Leasing sprzętu IT
Dla FIRM oferujemy możliwość zakupu towarów dostępnych w naszej ofercie w formie leasingu poprzez Leasing PLUS. Minimum formalności dla firm!
Piotr
Doradca Klienta
tel. 531 066 008
sprzedaz@servecom.pl
OPINIE
Brak opinii dla tego produktu.
Produkty podobne