Pomoc zdalna

W czym możemy Ci pomóc?

  • Diagnostyka problemu
  • Naprawa oprogramowania: w przypadku problemów z systemem operacyjnym, aplikacjami, wirusami czy malware, serwis może zdalnie przeprowadzić odpowiednie czynności naprawcze
  • Konfiguracja i instalacja oprogramowania: pomoc w instalacji nowego oprogramowania, aktualizacji systemu operacyjnego lub konfiguracji istniejącego oprogramowania
  • Optymalizacja wydajności poprzez optymalizację ustawień systemowych
  • Wsparcie techniczne w rozwiązywaniu problemów z użytkowaniem komputera, np. związanych z drukowaniem, siecią, czy też konfiguracją urządzeń peryferyjnych
  • Przywracanie danych w przypadku ich utraty
  • Pomoc w konfiguracji sieci domowej lub biurowej, w tym ustawianie routera, konfiguracja VPN czy też rozwiązywanie problemów z połączeniami
  • Udzielanie porad i szkoleń związanych z bezpieczeństwem komputerowym, optymalizacją systemu, czy nauką obsługi różnych aplikacji

Kiedy pomoc zdalna nie jest możliwa?

  • Uszkodzenia fizyczne sprzętu i brak możliwości jego włączenia
  • Brak dostępu urządzenia do Internetu
Usługa zdalnej pomocy informatyka
99 zł (1 interwencja do 30 minut)

Usługa zdalnej pomocy informatyka
149 zł (1 interwencja do 60 minut)

Prosimy o kontakt i ustalenie
terminu z serwisem tutaj

Połączenie z serwisantem krok po kroku

2

Zezwól na uruchomienie aplikacji
3

Podaj ID i hasło
serwisantowi

 

4

Aplikacja zapewnia pełny podgląd działań serwisanta, prosimy jednak bez wyraźnej prośby nie używać klawiatury/myszy w trakcie naszej pracy
5

Możliwy bieżący chat
z informatykiem
6

Rozłączenie sesji

Servecom.pl

Sklep

Mikołaja Kopernika 2

42-217 Częstochowa

esklep@servecom.pl

Telefon: +48 34 390 66 98